Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

środa, 12 września 2012

Weronika - zwyciężczyni konkursu na Facebooku!


  Hej ;))

Przedstawiam młodą energiczną Weronikę która na sesje zabrała uśmiech i mamę....uśmiech został z nami do końca:) Fajnie się robiło zdjęcia, lubię uczyć do sesji ( jak stanąć zapozować itp) daje mi to prawie tyle samo satysfakcji co robienie zdjęć!

Widzieć jak ktoś rozkwita z biegiem czasu  - to też piękne!
Weronika myślę że nie bez przyczyny wygrała organizowany przeze mnie konkurs. Pełna zaangażowania stawała swoje pierwsze kroki, myślę że z całkiem dobrym efektem. Liczę że kiedyś jeszcze wpadnie do mnie na zdjęcia ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz