Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

czwartek, 29 grudnia 2011

Wydarzenia Kulturalne vol. 1


 To teraz trochę KULTURY!

Pokaże wam tym to czym zajmuje się na codzien, pierwsza odsłona KULTURALNYCH WYDARZEN!
Dużo tego zrobiłem, więc będę pokazywał w cześciach żeby się Wam to nie przejadło
Pokazy, spektakle, zdjęcia zespołów, koncerty. Daje mi to pozytywną energię i nieraz dodatkową wenę do robienia sesji zdjęciowych i innych zdjęć

więcej znajdziecie na www.kulturasiedlecka.pl i na MOJEJ Stronce : www.musiej.pl 


 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz