Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

środa, 4 stycznia 2012

Wydarzenia Kulturalne vol.2

 

No i pokaże drugą cześć moich tworzonych przy współpracy z Kulturą Siedlecką wydarzen w mieście Siedlce. Miasto to małe, ale czasem nawet nie wiemy ile tak na prawdę się w nim dzieje. Jeśli szukacie czegoś więcej niżeli siedzenie w domu, albo na dyskotece, wyjście z domu ....na koncert, wystawę lub event kulturalny.  


Ja dzięki tym zdjęciom odkryłem też cząstkę siebie, pokochałem Jazz, wybawiłem się entuzjastycznie podczas mocnych rockowych koncertów w Peha....i poznałem nowych zaj***stych ludzi. To jest warte, miliona dolarów :D 

A zdjęcia, nigdy mi się nie znudzą, a jaaaaak!! więcej jak zawsze na  www.musiej.pl 




 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz