Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

poniedziałek, 9 stycznia 2012

Asia - sesja błyskana,Warszawa - Lasek Bielanski



Uh... to jeszcze było przed nowym roku, jesienną porą. Temperatura w sumie była bardzo podobna do tej dzisiejszej za oknem...i też jak teraz nie padał śnieg. Pierwszy raz na tak dużą skalę wykorzystaliśmy lampę błyskową do sesji, porzucając blendę gdzieś w leśnych ścieżkach.

Trzeba ją rozgrzać = każ skakać bez opamiętania ;) To zawsze się sprawdza. Daj do rąk nieco ładnych złotych liści i niech fruwają....ona i liście. A ty cykaj zdjęcia w takim bajkowym klimacie. Wszystko się da, jest entuzjazm, kolor, fajna naturalna poza i światło (sztuczne- dobrze operowane przez Anię Włodarczyk; wizażystko-oświetleniowca na sesji :D)

Brakuje mi lata i jesieni, dłuższych dni....a może teraz brakuje mi po prostu klimatu. Gdyby przynajmniej śnieg zapadał, a ja wyciągnąłbym na sesje jakieś świeże lico. Byłoby bardzo sympatycznie. Choć, nie narzekam - tu do pokazania mam jeszcze parę sesji w tym jedną zimową( tak tak....ze śniegiem) i jedną z wczoraj (o ile pozwolenie dostanę na pokazanie czegoś więcej niż twarz)

Warszawa jest fajna, ale chyba tylko dla wyjazdów na zdjęcia. Zbyt zatłoczona, brudna i przegrzana. Tu znaleźliśmy miejsce które zupełnie nie pasuje do stolicy, spokojne i ciche. Kolorowe... ;)


Kto chce foty? Zapraszam do zgłoszeń.Ferie się zbliżają - myślę że będę miał nieco wolnego czasu. Kontaktujcie się kochani;)  

2 komentarze:

  1. Dobra robota. Jakie masz szkła? I którym robiłeś przedostatnią fotę? :) www.jprzeradzka.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. a jak była u mnie w mieszkaniu to inaczej wyglądała ;pp
    piękne zdjęcia w moim lesie wyczarowaliście. oby częściej.
    Musiejku na ferie zapraszam do Mińska. będę mieć ładną modelkę i ładną siebie;p i nowe włosy, nowy kolczyk, cała masa nowych ciuchów i pomysł na leśno-polną sesję królewny, co zwiała z balu;D

    OdpowiedzUsuń