Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

poniedziałek, 23 stycznia 2012

Calineczka w śnieżnym pyle - Agnieszka



Pamiętna sesja z Agnieszką z pierwszym opadem śniegu wyszła FENOMENALNIE. Żartujemy sobie że gdy zaproszę ją na sesje efekty są zaskakująco niesamowite. Średnio raz na dwa lata spotykamy się z pomysłem, stylizacją i niezwykłym zapałem do zdjęć. Teraz....nawet zimno nie przeszkadzało nam w takim stopniu żeby uniemożliwić wykonanie sesji. Twardo trzymała się w pozowania i graniu baśniowej
księżniczki na zdjęciach.  Pięknieeeee! 


 Wytrwałość i obustronne zrozumienie, to chyba jeden z sekretów udanej sesji. Drugim sekretem to znakomicie wykonany wizaż przez Anię Włodarczyk (bosko!) 

Zdjęcia zdobyły już uznanie w internecie, ciesząc się waszymi dobrymi słowami  - wstawiam pełną sesje i tu na blogu.Przyjdzie mi powiedzieć że czekam na kolejną sesje za jakiś czas z Naszą sesyjną Agnieszką "Celineczką" aby kusić Was kolejnymi magicznymi kadrami. 

Polecam się Waszemu oglądaniu na innych stronach :

A wszystkich zainteresowanych zdjęciami, współpracą w ciekawym gronie z masami niezrealizowanych pomysłów zapraszam do kontaktu. Tworze opowiadania, rajskie baśnie, obleczone sensacyjne kadry. Nie bójmy się zimy. Świeże płatki śniegu są takie piękne. Delikatności poszukuje tą porą roku! Zgłaszać się kochani ;) 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz