Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

niedziela, 12 lutego 2012

Ania. Kobiety - Pistolety




Dzień Dobry! Zima jest - nawet bardzo. Przez ostatnie dni wychodziłem z aparatem tylko ubrany w cebulkę i tylko po to by pocykać nieco klimatu zimy, natury, zmarzniętych sopli. Nie odważyłem się umówić się w taką pogodę z dziewczyną na sesje...mam nadzieję że gdy mróz zelżeje, wrócę z pełnym składem na łono fotograficznych plenerów z ludźmi. Dziś pokażę sesje Ani, ostatnią wykonaną w starym roku. Za asystę podczas zdjęć odpowiadała Natalia, która też użyczyła nam mieszkania do umalowania. Bardzo dziękuje z tego miejsca za pomoc, tak nieocenioną w tym jakże zimnym okresie roku ;)

A sesja....Ani pierwsza, szalona i śmieszna - bo  najlepsze na mróz to DUŻO ŚMIECHU!!! człowiek zapomina o zimnie, niekompletnym ubraniu, rękawiczkach i pozwala sobie na nieco energii przed obiektywem. Sprawie cała sesje przebiegła, nie narzekała, nie skarżyła się - wykonywała wszystkie polecenia jak najlepiej tylko umiała. A w czym dobrze się czuła? w Backstagowych zdjęciach z bronią. Kobiety pistolety - przykładem jest ta oto. Ania 


Dziękuje Wam dziewczyny za dobry czas fot i ostatnia staroroczną sesje! 
W nowym roku - co u mnie? 


gazetowe kulturalne eventy, studniówkowy szał i lutowa okładka "Kultury Siedleckiej" 




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz