Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

sobota, 25 lutego 2012

Studniówka 2012 Królówka - To była noc!




 No....ostygłem. Na tyle żeby wstawić pokazać i kolejny raz uśmiechnąć się do tych zdjęć. Było bardzo fajnie! Zakwasy  po zabawie odeszły z mojego wątłego ciała, zaciesz na twarzach tych którzy mają te zdjęcia pozostał. No a jakże...

Dobrym akcentem zimy są te studniówki, zimno, śnieżnie i młodzieżowo się czuje wchodząc na parkiet razem z nimi. Bawię się. Wariuje. Tworzę fotograficzne strzały i słodkie internetowe minki "mysie pysie" 
A poza tym w lokalu cieplej niż na zewnątrz - dadzą jeść, uśmiechną się, człowiek odpocznie a jednocześnie się zmęczy. Czego chcieć więcej ? Samaobrabiających się zdjęć :D nie no żartuje....przyjemne jest też obrabianie ich. Humor wraca! 

Gdzie mnie szukać, gdzie znajdować te zdjęcia?
o tu, palcem pokazuje. 

www.musiej.pl



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz