Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

niedziela, 15 kwietnia 2012

Sylwia, sesja zamiast matury :))

 


 Podwójna sesja z Sylwią. Robiona w dwóch zupełnie diametralnie różnych warunkach w plenerze. Różnorodnie, pokombinowaliśmy sobie dla zabawy z ciałem... przed obiektywem, tworząc właśnie takie zdjęcia ;)

Zdecydowanie bardziej wolę te słoneczne zdjęcia z fajnie zarysowanymi ustami. Są takie bardziej "moje" w znaczeniu klimatu który we mnie jest. 
- kurczowo trzymała swe piersi, by ni kawałek nie uciekł przed obiektyw, by się nie obnażyć. Stąd chyba te zdjęcia są (jak dla mnie) bardzo specyficzne, kobieco speszone a zarazem słodkie przez tą emocje. 

A Sylwia, zamiast nauki do matury wolała przyjechać do mnie. Wszystko lepsze od edukacji ;P A możliwe sesja aż tak relaksuje że potem wszystko łatwo wchodzi do głowy. Po pierwszej serii zdjęć, nie bała się....i kolejny raz przyjechała. Znaczy - nie straszę sobą. Można chodzić na zdjęcia - wielorazowo do Musieja ;)

Dobrze spędzony czas podczas tych sesji miałem. Bardzo mi miło że fajne zdjęcia mogliśmy razem ze sobą stworzyć ;)

Chcecie więcej zdjęć? Zapraszam na FanaPaga 

 
 




1 komentarz:

  1. Delikatność i kobiecość bije od wszystkich zdjęć. Jestem pod wrażeniem warsztatu a także pięknej kobiety :)

    jak dla mnie zdjęcia trzecie od dołu jest świetne, ma w sobie nieco tajemnicy

    zgadzam się także co do specyficzności tych prawie nagich zdjęć. Moje ulubione to te czarno-białe. Rzeczywiście są słodkie przez tą niewinność i strach przed odkryciem choćby części nagiego ciała

    OdpowiedzUsuń