Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

poniedziałek, 3 września 2012

Marta - enigma ze związanym wzrokiem



To była jedna z moim "inno klimatowych" sesji. Ja....zazwyczaj gustujący w soczystościach zrobiłem coś bardziej mrocznego. O dziwo mi się spodobało, dużo charakterności udarza z twarzy i pozy Marty. Jej zachowanie do zdjęć wywołuje prawdziwe emocje, patrzę na te zdjęcia i sam czasem doszukuje się prawdziwości tych łez, mocnych pociągnięć koszuli itp. 

Świetna sprawa! Szybki opis i spać... jutro też jest dzień. Niebawem wrzucę coś z moich sesji!
Dobranoc wszystkim i niechaj się Wam przyśni ta enigma z zasłoniętymi oczętami ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz