Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

wtorek, 11 września 2012

Rudości w obiektywie - Kasia po raz drugi!



 Moja ulubienica - świetna mimicznie Kasia, dobrze się bawię gdy przyjeżdża, wprowadzając bardzo dobry nastrój na moje kolejne dni! I do tego ten kolor włosów. W sumie to dużo osób wspominam w ten sposób, lubię pozytywne osoby które nie boją się wyzwań i szaleństw!

Ruda! ;)
słodka
wyjątkowa
niesamowita

oglądam sobie te sesje przed paru miesięcy i myślę kiedy kolejny raz na sesji się spotkamy. Tego chcę!
Po więcej zapraszam na fanpage - http://www.facebook.com/MusiejFoto
przy sesji pomagał mi Karol - on rzadko ma zdjęcia z sesji, unika obiektywu ale z Kasią zapozował :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz