Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

czwartek, 21 czerwca 2012

Polska Panie!



Materiał zbierany przez dłuższy czas podczas spacerów, wyjazdów, wyjść plenerowych, warsztatów. Na dobrą sprawę jeśli chciałbym pokazać wszystko co mam w tej tematyce - nie starczyłoby dziś ani czasu ani miejsca ;) Dlatego wstawiam w "pigułce" jeśli się spodobają zdjęcia, pokażę nieco więcej ;)

Wspomnienia - duża ilość, zdarte buty, pot, łzy, endorfiny, zmoknięte głowy i czas z deszczem gdy siedziało się przed oknem. Lata z życiorysu, dobre chwile i te mniej....zdjęcia to wszystko pamiętają.
Wysoka postać przemykająca przez ulice Siedlec w kapeluszu.... cały ja. Całe moje zdjęcia! :)


Moje życie











 
 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz