Zapisy!

Jestem FOTOGRAFEM WŁAŚNIE DLA CIEBIE! Jeśli chcesz pamiątkę na lata, PISZ do mnie! Zaczaruje te zdjęcia ;)
Zdjęcia z wesel, studniówek, chrzcin, sesje zdjęciowe, eventy i wiele wiele innych!
i tel. 693-169-096 MAIL : foto@musiej.pl Facebook: www.facebook.com/MusiejFoto
STRONA : WWW.MUSIEJ.PL

środa, 27 czerwca 2012

Klaudia i Siedleckie kamieniczne ściany



 Dzień Dobry, wspominam sobie tu i teraz Klaudią, fajną dziewczynę która wyruszyła ze mną na sesje po mieście.... długo szukaliśmy lokalizacji na nasze zdjęcie, aż się udało. Wchodząc w bramę na małej uliczce rzuciło mi się jako pierwsze te klimatyczne obdrapane ściany. Potem....drewniane schody.

Mało miejsca na półpiętrze, półmrok i nasza blenda 120x 180cm która ledwo się mieściła. A trzeba było pamiętać że tam mieszkają ludzie którzy chcą normalnie korzystać z klatki schodowej. Gimnastyka była - przy świetle i jako asysta pomagał mi Mateusz ( na zdjęciu poniżej)

Konsekwencją tych chwil są zdjęcia, ubrudzone spodnie - w zasadzie cały brudny, po fakcie tarzania się w kurzu i miłe wspomnienia. Ach no tak wypróbowałem nieco nowego cięcia zdjęć portretowych - które podchodzą mi stylem.

Podsumowując - jest bombastycznie! Ciapiemy sobie co raz sesje a ile przeżyje to moje! Wspomnienia to wielka zagwozdka naszego mózgu - lubię zostawiać tu cień tych chwil ;) 

Ludzie wszyscy i każdy z osobna. Dziękuje Wam poczciwi! :)
wizaż: moja Kochana Ania Włodarczyk - polecam!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz